FAQ

Jeśli masz jakieś pytania, na które nie znalazłeś odpowiedzi poniżej, przejdź do sekcji Kontakt.



O programie PokerStars Partners Powrót na górę
  • Jak działa program PokerStars Partners?
  • Jeśli prowadzisz stronę internetową z własną domeną, możesz podjąć współpracę z PokerStars Partners i zacząć promować wszystkie marki z naszego portfolio, łączącego PokerStars i Full Tilt Poker. My dostarczymy Ci banery marketingowe oraz linki do umieszczenia na Twojej stronie. Dzięki temu otrzymasz prowizję od graczy, którzy trafią do naszych serwisów za pośrednictwem Twojej strony.
  • Czy dołączenie do programu PokerStars Partners wiąże się z ponoszeniem jakichś kosztów?
  • Zdecydowanie nie. Zarejestrowanie się w programie PokerStars Partners jest darmowe.
  • Jak zarejestrować się w PokerStars Partners?
  • Żeby zostać naszym partnerem i móc zacząć promować PokerStars i/lub FullTilt Poker, najpierw musisz posiadać konto na PokerStars. Gdy już będziesz je mieć, wypełnij i wyślij Formularz zgłoszeniowy do programu partnerskiego. Kiedy Twoja aplikacja zostanie zaakceptowana, dostaniesz od nas e-mail z instrukcjami odnośnie dołączenia do systemu afiliacyjnego.

    Upewnij się, że pełna nazwa i adres w formularzu są zgodne z danymi Twojego konta PokerStars. Jeżeli się różnią, uaktualnij konto przed wysłaniem formularza zgłoszeniowego PokerStars Partners. Aby zaktualizować dane, zaloguj się w systemie PokerStars i kliknij Konto > Edytuj konto. Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, wysyłając swoje imię i nazwisko, adres mailowy oraz identyfikator użytkownika PokerStars na adres support@pokerstars.com.
  • Czy akceptujecie partnerów z USA?
  • Choć Full Tilt Poker i PokerStars nie oferują już gry na pieniądze mieszkańcom USA i terytoriów zorganizowanych, nadal akceptujemy partnerów ze Stanów Zjednoczonych, pod warunkiem że ruch generowany jest spoza tych jurysdykcji.
  • Czy muszę posiadać konto gracza na PokerStars?
  • Wszystkie osoby zainteresowane zostaniem naszym partnerem i promowaniem PokerStars i/lub Full Tilt Poker - bez względu na kraj zamieszkania - muszą posiadać konto gracza na PokerStars.

    Przed wysłaniem formularza zgłoszeniowego do programu PokerStars Partners należy wprowadzić imię i nazwisko oraz aktualny adres gracza na jego koncie PokerStars.
  • Dlaczego muszę posiadać konto na PokerStars?
  • Konto gracza PokerStars jest potrzebne do realizacji płatności. Nie musisz jednak brać udziału w grach ani wpłacać pieniędzy.
  • Jak i gdzie mogę założyć konto PokerStars, jeśli jeszcze go nie mam?
  • Żeby założyć konto gracza, trzeba najpierw pobrać oprogramowanie PokerStars.

    Z poniższej tabeli dowiesz się, gdzie gracze z poszczególnych krajów powinni otworzyć konto.

    Jeśli jesteś mieszkańcem kraju objętego osobną licencją, musisz je zarejestrować w aplikacji PokerStars stworzonej dla tej właśnie licencji.

    Kraj zamieszkania Gdzie należy założyć konto gracza na PokerStars?
    Belgia PokerStars.be
    Dania PokerStars.dk
    Estonia PokerStars.ee
    Francja PokerStars.fr
    Niemcy PokerStars.eu
    Włochy PokerStars.it
    Luksemburg PokerStars.eu
    Holandia PokerStars.eu
    Hiszpania PokerStars.es
    USA PokerStars.net
    Szwecja PokerStars.se
    Finlandia PokerStars.eu
    Polska PokerStars.pl
    Rumunia PokerStars.ro
    Słowenia PokerStars.si
    Wszystkie pozostałe PokerStars.com

    Ważne: Jeśli chodzi o serwis Full Tilt Poker, możesz promować jedynie fulltiltpoker.com i fulltiltpoker.eu. Jeśli jednak mieszkasz w kraju podlegającym pod określoną licencję, musisz założyć konto PokerStars w ramach tej właśnie licencji.

  • Czy mogę zostać Waszym partnerem, jeśli nie mam strony internetowej?
  • Żeby zostać partnerem, trzeba prowadzić stronę internetową z oryginalną domeną najwyższego poziomu. Nie podejmujemy współpracy z osobami działającymi wyłącznie offline. Subdomeny i strony w serwisach społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Twitter, VK itp.) nie kwalifikują się do udziału w naszym programie.
  • Jakie wymagania musi spełnić zawartość strony, żeby kwalifikowała się ona do programu partnerskiego?
  • Oczekujemy przyzwoitej ilości treści dobrej jakości, a także funkcjonalności z punktu widzenia użytkownika – przejrzystej nawigacji i organizacji (menu, mapa strony i/lub odpowiednie linki). Użytkownik powinien w prosty sposób, poruszając się po stronie, znajdować poszukiwane informacje. Zawartość strony musi być atrakcyjna dla użytkownika, interesująca i regularnie aktualizowana. Pewne wskazówki na temat ograniczeń w zakresie zawartości strony znajdziesz w punkcie 2.4 naszego regulaminu.
  • Posiadam kilka stron. Czy każdą z nich muszę zgłosić osobno, jeśli chcę na nich promować wasze serwisy?
  • Zalecamy przesłanie tylko jednego zgłoszenia dla wszystkich Twoich stron.

    Otrzymasz dla nich jeden tracker. Należy go stosować do promowania zarówno PokerStars, jak i Full Tilt Poker.
  • Jak długo będę czekać na rozpatrzenie mojego zgłoszenia?
  • Proces rozpatrywania wniosku obejmuje szczegółowe badanie dostarczonych danych oraz strony. Na ogół na wynik czeka się do 24 godzin. Zdarza się jednak, że pewne zgłoszenia wymagają przed zatwierdzeniem dokładniejszej analizy. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia każdej aplikacji, którą uznamy za nienadającą się do programu.
  • Czy akceptujecie partnerów zależnych?
  • Nie, w ramach programu PokerStars Partners nie akceptujemy partnerów zależnych.

Oferowane plany płatności Powrót na górę
  • Jakie plany płatności oferuje program PokerStars Partners?
  • PokerStars Partners stosuje strukturę prowizji opartą na różnych poziomach udziałów w przychodach dla wszystkich marek i licencji.
    Twoja prowizja stanowi procent z przychodu netto generowanego przez graczy, których pozyskujesz. Procentowa wartość jest definiowana przez liczbę Grających na Pieniądze (ang. Real Money Players lub RMP) generowanych w ciągu kalendarzowego miesiąca.
    Obecnie obowiązująca w ramach umów z PokerStars Partners struktura jest następująca:
    Tablei
    Uwaga:  Dla każdej części, gdy w ciągu rozliczanego miesiąca liczba wygenerowanych RMP wyniesie zero, prowizja z udziału w przychodach zostanie zredukowania do 10%.
    * Liczba RMP, prowizja i poziomy są łączone dla obu aplikacji
    ** Liczba RMP, prowizja i poziomy są stosowane oddzielnie dla każdej aplikacji
  • Co to jest udział w przychodach i jak się go wylicza?
  • Udział w przychodach jest modelem, według którego partnerzy otrzymują procent od zarobków graczy. W tym systemie nie ma kryterium kwalifikacji do otrzymywania udziału w przychodach gracza. Będziesz otrzymywać prowizję, jak tylko gracz rozpocznie grę na pieniądze. Prowizja jest obliczana na podstawie miesięcznych dochodów brutto pomniejszonych o miesięczne koszty.
  • Jak rozumiecie pojęcie Grającego na Pieniądze (RMP)?
  • Grający na Pieniądze to osoba, która dokonała wpłaty, aby móc grać na pieniądze na PokerStars. Grający na Wirtualne Pieniądze, do czasu dokonania wpłaty, będą uznawani za Zarejestrowanych, a nie Grających na Pieniądze.
  • Jaki procent udziału w przychodach otrzymam za moje przekierowania?
  • Miesięczny procent udziału w przychodach jest obliczany na podstawie grających na pieniądze, których przyciągniesz w ciągu kalendarzowego miesiąca. Na przykład, jeśli w maju przyciągniesz 20 grających na pieniądze, otrzymasz 25% prowizji od przychodów netto generowanych przez tych 20 graczy. Jednak jeśli w czerwcu przyciągniesz zaledwie 2 grających na pieniądze, otrzymasz 15% przychodu netto wygenerowanego przez wszystkich 22 graczy.
  • Co się stanie, jeśli przyciągnę gracza spoza przypisanego do danej licencji kraju?
  • Niestety, jeśli przyciągniesz do nas gracza spoza przypisanego do danej licencji kraju (zgodnie z tabelą z rozkładem wypłat), nie otrzymasz za niego prowizji.
Śledzenie przekierowań, kody marketingowe i bonusowe Powrót na górę
  • Jak gracze / przekierowania będą śledzone na moim koncie partnerskim?
  • Gracze mogą zostać przypisani do kont partnerów na dwa sposoby:

     1. Przez zarejestrowanie się w jednym z naszych serwisów po kliknięciu na baner lub link tekstowy zawierający Twój tracker/kod śledzenia.

     2. Przez wpisanie przy procesie rejestracji przyznanego Ci kodu marketingowego.
    Ważne: W serwisie Full Tilt Poker nie można użyć kodów marketingowych, gdyż podczas procesu rejestracji w oprogramowaniu nie ma tam możliwości wpisania kodu.
  • Co to jest tracker/kod śledzenia?
  • Jest to 8-cyfrowy kod przypisany do danego partnera. Stosuje się go w celu śledzenia liczby graczy, którzy kwalifikują się do przypisania do Twojego konta i wyliczania należnej Ci prowizji.

    Trackerów/kodów śledzenia należy używać przy przekierowywaniu graczy poprzez banery lub linki tekstowe na PokerStars.
  • Czy mogę używać więcej niż jednego kodu śledzenia?
  • Nie. Partnerzy otrzymują po jednym kodzie śledzenia. Ze względu na dbałość o nieustanne zwiększanie wydajności i efektywności naszego systemu nie możemy oferować dodatkowych kodów.
  • Co to jest kod marketingowy?
  • Kiedy zostaniesz naszym partnerem, system automatycznie wygeneruje dla Twojego konta domyślny kod marketingowy. Składa się on z liter oraz cyfr, np. PSP1111, w przeciwieństwie do kodu śledzenia, który zawiera 8 cyfr.

    Czasem gracz może mieć wyłączoną obsługę plików cookie lub przed zarejestrowaniem się u nas odwiedzić inną stronę, co może zlikwidować skuteczność kodu śledzenia. Żeby zapobiec takim sytuacjom, które mogłyby pozbawić Cię przypisania gracza do Twojego konta, możesz dostarczyć mu kod marketingowy do wpisania podczas procesu rejestracji.
    Ważne: W serwisie Full Tilt Poker nie można użyć kodów marketingowych, gdyż podczas procesu rejestracji w oprogramowaniu nie ma tam możliwości wpisania kodu.
  • Czy mogę uzyskać dodatkowe kody marketingowe?
  • Podczas rejestracji system przypisuje automatycznie do konta partnera tylko jeden kod marketingowy. Jest to jedyny kod, jakiego będziesz potrzebować, dlatego nie są dostępne dodatkowe kody.
  • Jak dodać swój kod śledzenia do banera?
  • Korzystanie z naszej strony z banerami jest proste. Kiedy już zdecydujesz się na interesujący Cię baner, po prostu wybierasz swój tracker/kod śledzenia z rozwijanego menu. Potem automatycznie dostaniesz kod html, który wystarczy skopiować i wkleić na swoją stronę. Zajrzyj na stronę z banerami.
  • Jak stworzyć odnośnik tekstowy?
  • W ramach systemu afiliacyjnego oferujemy z gotowe linki tekstowe. Żeby zacząć z nich korzystać, wystarczy zalogować się na swoje konto PokerStars Partners i wejść w zakładkę „Marketing“, a następnie wybrać „Odnośniki tekstowe“. Tam znajdziesz wszystkie instrukcje.
    Jeśli jednak chcesz stworzyć własny tekst do podlinkowania, np. „Uczyń z PokerStars swój serwis pokerowy“, a Twój kod śledzenia to „12345678”, możesz zastosować następujące formatowanie:
    „Uczyń z <a href="http://www.pokerstars.com/?source=12345678" >PokerStars</a>  swój serwis pokerowy“.
    W przypadku serwisu Full Tilt Poker zmień docelowy adres URL i usuń ukośnik, dodając następnie ciąg „source=YOURTRACKER”. Na przykład:

    Uczyń z <a href="http://www.fulltiltpoker.com?source=12345678" >Full Tilt Poker</a> swój serwis pokerowy.
  • Jaka jest różnica między trackerem a kodem marketingowym?
  • Tracker/kod śledzenia służy do przekierowywania graczy w celu pobrania naszego oprogramowania.

    Kod marketingowy to dodatkowy środek do śledzenia źródeł, z których przychodzą do nas gracze. Wpisanie go przy rejestracji zapewni, że gracz na pewno zostanie przypisany do Twojego konta. 
    Kodów marketingowych użyć można TYLKO podczas zakładania konta na PokerStars. W oprogramowaniu Full Tilt Poker nie da się przy rejestracji wpisać kodu.
  • Co to jest kod bonusowy?
  • Kody bonusowe są wykorzystywane na PokerStars w promocjach nagradzających za wpłatę. Kiedy gracz dokonuje wpłaty, ma możliwość wpisania kodu bonusowego w celu skorzystania z oferty bonusowej.
    Przy wpłacie na Full Tilt Poker kody takie nie są wymagane.
    Pamiętaj, że nie używa się ich do przypisywania/śledzenia graczy.
    Więcej informacji na temat bonusów za wpłatę znajdziesz na naszych stronach:
    Full Tilt Poker: http://www.fulltiltpoker.eu/promotions
    PokerStars: http://www.pokerstars.pl/poker/promotions/
  • Czy macie bonusy powitalne dla nowych graczy? Kody do pierwszej wpłaty?
  • Na PokerStars gracze otrzymują przy pierwszej wpłacie bonus powitalny (100%). Aby skorzystać z promocji, należy wprowadzić kod bonusowy, pamiętając, że może się on różnić w zależności od wybranej licencji PokerStars.

    W serwisie Full Tilt Poker kod bonusowy nie jest wymagany. Gracze przy pierwszej wpłacie automatycznie dostają 100% bonusu (do $600).
  • Mój znajomy gra już na PokerStars i/lub Full Tilt Poker na wirtualne pieniądze. Czy będę mógł dostać za niego prowizję, jeśli zacznie grać na prawdziwe pieniądze?
  • Nie, każdy gracz może posiadać wyłącznie jedno konto, a do już istniejącego konta nie można przypisać Twojego kodu partnerskiego.
  • Czy możecie mi powiedzieć, czy dany gracz jest przypisany do mojego konta partnerskiego?
  • Nasza polityka odnośnie ochrony danych nie pozwala na zdradzanie, czy konto danego gracza jest przypisane do jakiegoś partnera, jednak po zalogowaniu się na swoim koncie na stronie PokerStarspartners.pl w zakładce poświęconej śledzeniu wyników będziesz mieć dostęp do raportu, który pozwoli Ci w rozliczeniu miesięcznym obserwować ilość przypisanych graczy. Masz też możliwość uzyskania statystyk z danego okresu lub określonego roku.
  • Jeśli któremuś graczowi nie udało się przypisać swojego konta do mojej strony, czy możecie to zrobić po fakcie?
  • Partnerzy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za poprawne zamieszczenie kodów śledzenia i marketingowych na swoich stronach. My nie bierzemy na siebie odpowiedzialności za korektę przekierowań z błędnych lub niepełnych kodów. Nie możemy wstecznie przypisać konta ani zmienić istniejącego przypisania na kontach graczy.
  • Skąd mam wiedzieć, czy mój kod śledzenia działa prawidłowo? Nie widzę żadnych przekierowań w moim raporcie.
  • Jeżeli używasz gotowych banerów marketingowych ze strony PokerStars Partners, otrzymasz możliwość uzyskania raportów reklamowych, pokazujących liczbę kliknięć i statystyki związane z banerami. Oznacza to, że Twój tracker działa w sposób prawidłowy.

    Jeżeli używasz odnośników tekstowych, logo oraz stron docelowych, prześlij nam adres URL strony oraz dokładną lokalizację odnośników, zawierającą Twój tracker, by umożliwić nam sprawdzenie, czy występują problemy techniczne.

Marketing Powrót na górę

  • Jakie materiały marketingowe otrzymam?
  • Zaopatrzymy Cię we wszystkie niezbędne narzędzia do promowania serwisów Full Tilt Poker i PokerStars oraz przyciągania graczy. Do wyboru masz wiele banerów, odnośników tekstowych i stron docelowych w różnych językach. Szczegóły znajdziesz na stronie z materiałami promocyjnymi.

    Dostarczymy Ci linki do banerów przechowywanych w naszym serwisie. Dzięki temu nie obciążysz swojej przepustowości, tylko naszą. Co więcej, nasze banery są regularnie aktualizowane, więc nie musisz co miesiąc samodzielnie ich zmieniać. Dzięki wbudowanemu systemowi śledzenia przekierowań, zawsze będziesz wiedzieć, ile osób dzięki Tobie założyło u nas danego dnia konta.
  • Jakie jest stanowisko PokerStars Partners w sprawie marketingu mailowego lub na forach publicznych?
  • Zdecydowanie nie tolerujemy rozsyłania niepożądanego spamu, czy to za pośrednictwem poczty elektronicznej, wpisów na forach, czy też w komentarzach do blogów. Szczycimy się uczciwością działania i nie będziemy tolerować żadnego nachalnego marketingu w naszym imieniu. Wszelkie informacje na temat spamujących partnerów powinny być bezzwłocznie przesyłane na adres affiliates@pokerstarspartners.com, abyśmy mogli natychmiast zareagować.
  • Czy oferujecie zwrot prowizji (rakeback)?
  • Z uwagi na naszą politykę prywatności i inne względy nie stosujemy zwrotu prowizji. Zamiast tego, PokerStars i Full Tilt Poker wolą po prostu stosować najbardziej konkurencyjną „bazową“ prowizję w branży oraz rozbudowany program lojalnościowy z najwyższej wartości nagrodami dla graczy VIP.

    Więcej informacji na temat programu VIP znajdziesz na naszych stronach:
    PokerStars: http://www.pokerstars.pl/vip/
    Full Tilt Poker: http://www.fulltiltpoker.eu/edge
  • Gdzie znajdę aktualności o bieżących promocjach, żebym mógł informować o nich graczy?
  • Nieustannie przygotowujemy dla naszych graczy nowe, ekscytujące promocje. Będziemy Cię o nich informować poprzez newslettery. Nowości możesz też śledzić na naszych stronach promocyjnych:
    PokerStars: http://www.pokerstars.pl/poker/promotions/
    Full Tilt Poker: http://www.fulltiltpoker.eu/promotions
  • Czy mogę tworzyć własne banery?
  • Tak, możesz zaprojektować własne grafiki, stosując się do naszych ścisłych wytycznych, jednak przed opublikowaniem ich będziesz musiał uzyskać zgodę działu Reklamy Marek oraz Projektowania. Więcej szczegółów uzyskasz, pisząc na adres affiliates@pokerstarspartners.com.
  • Jakie zachęty wobec graczy mogę stosować?
  • W świetle naszej polityki prywatności nie możemy przekazywać Ci informacji o konkretnych graczach, a zatem nie ma możliwości stosowania indywidualnej zachęty.

    Nasi partnerzy mogą promować wyłącznie bonusy i promocje dostępne powszechnie i ogłaszane na naszej stronie.

    Więcej informacji na ten temat znajdziesz w punkcie 6.6 naszego regulaminu.
  • Czy mogę oferować przypisanym mi graczom freerolle?
  • Promocyjne wydarzenia, takie jak freerolle z dodanymi pulami nagród, oferujemy wyłącznie tym partnerom, którzy przyciągnęli do nas bardzo dużą liczbę osób grających na pieniądze.
    Jednakże, gdy rozpoczniesz z nami współpracę, możemy dodać do Twojego konta możliwość tworzenia i organizowania prywatnych turniejów. Pozwala ona jednak wyłącznie na zakładanie turniejów z wpisowym.

    Jeśli jesteś tym zainteresowany, wyślij e-mail w tej sprawie na adres affiliates@pokerstarspartners.com.

Płatności i raporty Powrót na górę
  • Jak będziecie mi płacić? Czy jest jakaś minimalna kwota prowizji, jaką muszę zdobyć, by otrzymać płatność?
  • Prowizje partnerów - zarówno z PokerStars, jak i z Full Tilt Poker - będą wypłacane za pomocą właściwych dla danej licencji metod płatności dostępnych na ich koncie PokerStars.
    W poniższej tabeli znajdziesz więcej szczegółów na temat tych metod:nachfolgenden Tabelle:

    Licencja konta gracza Metoda płatności Waluta płatności Minimalne wymaganie do otrzymania płatności Dodatkowy komentarz
    .FR Bezpośrednio na konto bankowe EUR 100 EUR Płatność przelewem
    .IT Bezpośrednio na konto bankowe EUR 100 EUR
    .COM - tylko USA Bezpośrednio na konto bankowe USD 150 USD
    .COM Konto gracza USD Bez kwoty minimalnej Zapoznaj się z opcjami wypłaty.
    .DK Konto gracza USD Bez kwoty minimalnej
    .EE Konto gracza USD Bez kwoty minimalnej
    .BE Konto gracza USD Bez kwoty minimalnej
    .ES Konto gracza EUR Bez kwoty minimalnej


    Żeby zacząć otrzymywać płatności, partnerzy muszą najpierw wypełnić formularz KYC (Know Your Customer) oraz dostarczyć swoje dane bankowe i dodatkową dokumentację w celach identyfikacyjnych i weryfikacyjnych. Więcej szczegółów uzyskasz, pisząc na adres affiliates@pokerstarspartners.com
  • Kiedy będę otrzymywać płatności?
  • Płatności dla partnerów realizowane są w ciągu 30 dni po zakończeniu miesiąca, w którym prowizja została wygenerowana. Innymi słowy, jeśli - dla przykładu - zarobisz określoną prowizję w styczniu, zostanie ona wypłacona do końca lutego.
  • Jak mogę śledzić, ile przekierowań mam na koncie w danym miesiącu?
  • Po zalogowaniu się na swoim koncie na stronie PokerStarspartners.pl w zakładce poświęconej śledzeniu wyników będziesz mieć dostęp do raportu, który pozwoli Ci w rozliczeniu miesięcznym obserwować przekierowania, z podziałem na marki i trackery. Masz też możliwość uzyskania statystyk z danego okresu lub określonego roku.
  • Gdzie znajdę statystyki dla banerów?
  • Po zalogowaniu się na swoim koncie na stronie PokerStarspartners.pl w zakładce poświęconej śledzeniu wyników będziesz mieć dostęp do raportu reklamowego. Zawiera on dane na temat kliknięć i wyświetleń pochodzących z banerów. Możesz też monitorować przekierowania wynikające z kliknięć na baner.
    Obecnie nie oferujemy raportu pozwalającego na obserwację statystyk dla odnośników tekstowych, stron docelowych i logo.
  • Po zażądaniu raportu otrzymuję błąd przekroczenia limitu czasu (time out). O co chodzi?
  • Taki błąd oznacza zazwyczaj, że baza danych jest przeciążona, gdyż wielu partnerów jednocześnie zleciło wygenerowanie raportów. Sugerujemy o odczekanie kilku minut lub, jeśli raport jest obszerny, zawężenie go do poszczególnych miesięcy.

    Jeśli problem będzie się powtarzać, napisz do nas e-mail na adres affiliates@pokerstarspartners.com, załączając zrzuty ekranu prezentujące wybrane opcje raportu oraz informację o błędzie.

    Prosimy też o dodanie następujących pomocnych informacji:

    1) System operacyjny wraz z jego wersją (np. Windows 8 / iOS / MAC OS)
    2) Przeglądarka internetowa wraz z jej wersją (np. IE / Safari / Chrome / Firefox)

Wspólny program partnerski z Full Tilt Poker Powrót na górę
  • Czy mogę zacząć promować serwis Full Tilt Poker?
  • Należy pamiętać, że partnerzy zainteresowani promowaniem Full Tilt Poker muszą posiadać konto na www.pokerstarspartners.pl. Żeby założyć takie konto partnerskie, trzeba posiadać konto gracza na PokerStars, nawet jeśli planuje się promować wyłącznie Full Tilt Poker.

    Jeśli masz już konto na PokerStars Partners, nie musisz wysyłać nowego zgłoszenia. Trackery dostarczane Ci przez PokerStarspartners.pl można stosować zarówno dla PokerStars, jak i dla Full Tilt Poker. Musisz tylko zmienić docelowy adres URL.

    Nasz system będzie automatycznie sortować graczy na podstawie adresów i odpowiednio naliczać prowizję.
  • Mam stare konto partnerskie z Full Tilt Poker. Czy mogę nadal z niego korzystać?
  • Poprzednie konta partnerskie Full Tilt Poker straciły ważność. Partnerzy zainteresowani promowaniem Full Tilt Poker muszą posiadać konto na www.pokerstarspartners.pl. Jak je zarejestrować, dowiesz się z sekcji „O programie PokerStars Partners”.
  • Czy muszę promować obie marki?
  • Możesz sam decydować, czy chcesz promować PokerStars, Full Tilt Poker czy obie marki.
  • Czy mogę używać trackerów z dawnego konta partnerskiego Full Tilt Poker?
  • Pamiętaj, że Twoje dawne konto partnerskie Full Tilt Poker utraciło ważność, więc stare trackery nie nadają się do użycia.
  • Skąd wziąć trackery, żeby zacząć promować serwis Full Tilt Poker?
  • Trackery dostarczane Ci na konto w PokerStars Partners możesz stosować zarówno dla PokerStars, jak i dla Full Tilt Poker. Musisz tylko zmienić docelowy adres URL i usunąć ukośnik przed dodaniem ?source=YOURTRACKER. Na przykład:

    http://www.fulltiltpoker.com/affiliates/ten-free?source=YOURTRACKER.

    Partnerzy otrzymują tylko jeden tracker. Nie możemy tworzyć dodatkowych kodów w celu osobnego śledzenia przekierowań z PokerStars i Full Tilt Poker. Nasz system będzie automatycznie sortować Twoich graczy na podstawie adresów i odpowiednio naliczać prowizję.

    Co więcej, szczegółowe wykazy przekierowań będą umieszczane w raporcie partnerskim, gdzie serwis Full Tilt Poker będzie uwzględniony w osobnej sekcji.
  • Skąd wziąć kody marketingowe dla serwisu Full Tilt Poker?
  • W serwisie Full Tilt Poker nie można użyć kodów marketingowych, gdyż podczas procesu rejestracji w oprogramowaniu nie ma tam możliwości wpisania kodu.

    Te, które znajdziesz na koncie PokerStarsPartners, możesz wykorzystać tylko przy przekierowaniach na PokerStars. 
  • Jakie plany wypłat obowiązują przy przekierowaniach na Full Tilt Poker?
  • Znajdziesz je w sekcji poświęconej planom płatności.
  • Jak będzie wypłacana moja prowizja z Full Tilt Poker?
  • Zapraszamy do tabeli poświęconej metodom płatności i raportowaniu.
  • Jak mogę śledzić, ile przekierowań na Full Tilt Poker mam na koncie w danym miesiącu?
  • Po zalogowaniu się na swoim koncie na stronie PokerStarspartners.pl w zakładce poświęconej śledzeniu wyników będziesz mieć dostęp do raportu, który pozwoli Ci obserwować przekierowania w rozliczeniu miesięcznym. Masz też możliwość uzyskania statystyk z danego okresu lub określonego roku.
    Raport ten automatycznie posortuje Twoje przekierowania, tworząc wykaz z podziałem na graczy z Full Tilt Poker i z PokerStars.
  • Czy mogę kierować graczy na Full Tilt Poker, jeśli mają już konto na PokerStars?
  • Ponieważ gracze posiadają osobne konta w serwisach Full Tilt Poker i PokerStars, prowizje również są traktowane osobno.
    Możesz zyskać gracza na Full Tilt Poker, bez względu na jego status na PokerStars, pod warunkiem, że nie miał on wcześniej konta w tym serwisie.
  • Czy mogę przekierowywać graczy z krajów z osobną licencją na Full Tilt Poker?
  • Nie. Serwis Full Tilt Poker można promować tylko w jurysdykcjach, w których obowiązują licencje fulltiltpoker.com i fulltiltpoker.eu. Nie można go reklamować wśród mieszkańców następujących krajów:
    Hiszpania, Francja, Włochy, Belgia, Dania, Estonia, USA i ich terytoria zależne.
  • Mieszkam w kraju z osobną licencją. Czy mogę promować Full Tilt Poker?
  • Tak, ale możesz promować tylko fulltiltpoker.com i fulltiltpoker.eu. Jeśli jednak mieszkasz w kraju podlegającym pod określoną licencję, musisz założyć konto PokerStars w ramach tej właśnie licencji.

    Więcej informacji znajdziesz w tabeli poświęconej metodom płatności i raportowaniu.
  • Czy na Full Tilt Poker oferujecie zwrot prowizji (rakeback)?
  • Rational Group, właściciel PokerStars, przejął część aktywów Full Tilt Poker w ramach porozumienia z Departamentem Sprawiedliwości Stanów Zjednoczonych Południowego Okręgu Nowego Jorku. Porozumienie to objęło wykluczenie zobowiązań, w tym wcześniejszych umów z partnerami, które mogły w przeszłości uwzględniać taką formę nagrody.

    W związku z anulowaniem tych umów serwis Full Tilt Poker nie jest już zobowiązany do oferowania graczom zwrotu prowizji. W miejsce tej oferty Full Tilt Poker uruchomił nowy, ciekawy program dla VIP-ów pod nazwą „EDGE“.

    Więcej informacji na temat EDGE znajdziesz na naszej stronie: http://www.fulltiltpoker.eu/promotions
  • Co się stanie z graczami zwerbowanymi w ramach dawnego programu partnerskiego Full Tilt Poker?
  • Na mocy umowy podpisanej z Departamentem Sprawiedliwości Stanów Zjednoczonych Rational Group nie przejmuje żadnych zobowiązań po Full Tilt Group (z wyjątkiem salda z kont graczy spoza USA), a zatem wcześniejsze warunki handlowe firm Full Tilt Poker z ich partnerami zostały wykluczone. W związku z tym przyszła gra na kontach dotychczasowych graczy nie będzie podlegać wcześniejszym ustaleniom umownym pomiędzy partnerami a byłymi właścicielami Full Tilt Poker.
  • Co się stanie z zaległymi prowizjami z dawnego programu partnerskiego Full Tilt Poker?
  • Rational Group, właściciel PokerStars, przejął część aktywów Full Tilt Poker w ramach porozumienia z Departamentem Sprawiedliwości Stanów Zjednoczonych Południowego Okręgu Nowego Jorku. Porozumienie to wyklucza przejęcie zobowiązań, w tym również poprzednich umów.

    Jeśli istnieją jakieś zaległe należności innej firmy (nie Rational Group), w celu ich uregulowania musisz kontaktować się z tą firmą, z którą miałeś umowę.
  •  Skąd wziąć materiały promocyjne dla serwisu Full Tilt Poker?
  • Wszelkie materiały promocyjne (banery, logo, strony docelowe i odnośniki tekstowe) do reklamowania Full Tilt Poker i PokerStars dostępne są po zalogowaniu się na swoje konto w PokerStars Partners w zakładce „Marketing“.

    Szczegóły znajdziesz na stronie z materiałami promocyjnymi.

Obsługa klienta Powrót na górę
  • Gdzie mogę uzyskać pomoc?
  • Czy można wysyłać załączniki na adres affiliates@pokerstarspartners.com?
  • Przez nasz formularz kontaktowy na PokerStarsPartners.pl nie da się wysyłać załączników, ale możesz je do nas przesłać, korzystając ze zwykłego programu pocztowego. Pamiętaj jednak, że wielkość załączników nie może przekroczyć 1 MB. Jeśli chcesz wysłać coś większego, spakuj pliki lub podziel je na mniejsze porcje i wyślij w kilku wiadomościach.
  • Zapomniałem hasła do mojego konta partnerskiego. W jaki sposób mogę uzyskać nowe?
  • Aby zresetować hasło do konta partnerskiego, wejdź na stronę www.pokerstarspartners.pl i wybierz opcję „Nie pamiętam hasła” (ang. „Forgot your Password”) w prawym górnym rogu. Następnie wprowadź nazwę użytkownika oraz adres e-mail i naciśnij przycisk „Wyślij” (ang. „Submit”). Na Twoją skrzynkę zostanie wysłana wiadomość. Postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi resetowania hasła.
  • Nie mogę dostać się na swoje konto partnerskie. Nie znam swojej nazwy użytkownika.
  • Żeby odzyskać swoją nazwę użytkownika z PokerStars, skontaktuj się z działem obsługi klienta, pisząc na adres support@pokerstars.eu.
    W celu zweryfikowania Twojej tożsamości, prześlij następujące dane:
    - Twoje imię i nazwisko
    - Twój adres mailowy
    Kiedy odzyskasz dostęp do swojego konta gracza na PokerStars, wyślij wiadomość do affiliates@pokerstarspartners.com z adresu e-mail zarejestrowanego na Twoim koncie PokerStars. Zawrzyj w niej swoje ID Użytkownika i inne dane, które mamy zaktualizować w systemie afiliacyjnym.
  • Nie mogę dostać się na swoje konto partnerskie, a kiedy próbuję zresetować hasło, otrzymuję komunikat, że adres lub nazwa użytkownika są błędne.
  • Prawdopodobnie dzieje się tak dlatego, że dane na Twoim koncie partnerskim nie są zgodne z informacjami z konta PokerStars lub że korzystasz z innego adesu mailowego.

    Żeby rozwiązać ten problem, zaktualizuj dane w oprogramowaniu PokerStars, wchodząc w menu Konto -> Edytuj konto. Gdy już to zrobisz, wyślij wiadomość do affiliates@pokerstarspartners.com z adresu e-mail zarejestrowanego na Twoim koncie PokerStars. Zawrzyj w niej swoje ID Użytkownika i inne dane, które mamy zaktualizować w systemie afiliacyjnym.

Powrót na górę